Tuesday 10 March 2015

TQ!

Assalammualaikum w.b.t

Tetiba saya rasa saya nak buat entri blog hari ini. Huhuhuhu...

Terharu pun ada. Dah lama saya tak update blog, tapi sepanjang tempoh saya tak update blog ramai pula yang view dan like fb page MamaDanBabySihat. Huhuhu... TQ2...

Sebenarnya rindu nak update blog tapi masa dan keadaan tak mengizinkan.

Kebetulan update ni, nak bagitau yang saya menerima tempahan menjahit beberapa item untuk keperluan newborn baby.

Antaranya:
Barut Baby
Bedung Baby
Blanket Baby
Set Tilam Kekabu Baby
Comforter Baby

Ada juga barang baby yang lain, bolehla singgah igshop saya: chumelhouse.

Kalau nak cari produk Shaklee pun saya masih agen ya.

Apa2 boleh contact saya.

Hubungi saya untuk lebih lanjut ya. Saya sedia membantu. :) ***************************************************************************************** Mama Dan Baby Sihat
PM sini untuk pertanyaan: www.facebook.com/messages/MamaDanBabySihat
SMS/Whatsapp: 0125970799
Shaklee Independent Distributor
COD Area: Shah Alam, Bukit Jelutong, USJ, Subang Jaya, Bangi, Temerloh, Triang, Bera

1 comment:

  1. Salam mesra..

    Jemput join Segmen Bloglist Mei-Jun CN yer : http://www.cekgunorazimah.com/2015/03/segmen-bloglist-mei-jun-2015-by-cn.html

    ReplyDelete