Thursday 3 July 2014

Testimoni Vivix Shaklee


Assalammualaikum w.b.t



Dalam entri saya yang lepas, saya mengatakan Vivix ini tonik yang hebat. Betul ke Vivix Shaklee ni hebat?
Antara 8 kebaikan Vivix Shaklee ini adalah seperti dalam gambar dibawah ini.


Disini juga saya lampirkan beberapa testimoni yang menyatakan keberkesanan Vivix Shaklee ini. Bukan rekaan tapi yang benar-benar belaka :). Testimoni asal & original dari pengguna Vivix Shaklee. Jom sama-sama kita tengok.

 RAHSIA Cantik Ayu Raudhah



Vivix Untuk Pesakit Kayap


Vivix Untuk Stroke

Vivix Untuk Perokok Tegar
Vivix Untuk Diabetes

Vivix Untuk Kanser



Banyakkan faedah Vivix ni. Vivix Shaklee memang dicipta khusus untuk memperbaiki kesihatan seperti darah tinggi, kecing manis, jantung, merawat perokok tegar dan sebagainya.

Ini adalah antara manfaat Vivix yang lain.


Bolehla pm saya ye untuk order ataupun anda boleh membeli dengan sendiri melalui sistem layan diri online shopping shaklee, hanya klik link di bawah ini:

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id&enc_widget_id=41a60377ba920919939d83326ebee5a1

Hubungi saya untuk lebih lanjut ya. Saya sedia membantu. :) *****************************************************************************************
Mama Dan Baby Sihat
PM sini untuk pertanyaan: www.facebook.com/messages/MamaDanBabySihat
SMS/Whatsapp: 0125970799
Shaklee Independent Distributor
COD Area: Shah Alam, Bukit Jelutong, USJ, Subang Jaya, Bangi, Temerloh, Triang, Bera

No comments:

Post a Comment