Saturday 12 April 2014

Set Penyusuan Lengkap Shaklee


Set Penyusuan Lengkap Shaklee ni sesuai untuk ibu-ibu yang bersalin normal ataupun caesar. Tak ada masalah asalkan anda menyusui bayi anda :) . 

Saya juga merupakan seorang ibu kepada anak tunggal lelaki (buat masa ni la..hehhehehe) bernama Muhammad Ammar Haziq. Saya hanya sempat menyusukannya sehingga 7 bulan secara eksklusif, selepas 7 bulan dia dengan sendirinya tak mahu di breastfeed secara direct. Saya harap ibu-ibu diluar sana dapat menyusukan anak sehingga 2 tahun, besar ganjarannya tau.

SET PENYUSUAN LENGKAP SHAKLEE terdiri daripada:-

ESP - Memekatkan susu ibu dan sebagai penggalak susu
Alfalfa - Meransang penghasilan susu ibu, memekatkan susu dan susu lebih lemak berkrim.
Vita-C - Ibu menyusu kehilangan vitamin C, maka Vita-C Shaklee sangat membantu menyokong tulang, gigi dan gusi yang sihat. 
Vita-Lea - Mengekalkan kesihatan dan pembentukan sel-sel darah merah penting untuk ibu menyusu.
B-Complex - Anti stress, meningkatkan sistem antibodi si ibu, mengekalkan emosi yang baik untuk ibu maka susu akan terhasil lebih meriah.
Ostematrix - Membekalkan kalsium kerana kalsium yang ada akan diserap oleh bayi, sangat penting untuk ibu menyusu mengambil Ostematrix.




Dengan gabungan 6 jenis vitamin dalam Set Penyusuan Lengkap Shaklee ini, si ibu akan merasa LEBIH TENANG selain:-

1) Memberikan tenaga yang berpanjangan, maka si ibu tidak lagi keletihan walaupun berjaga malam
2) Mendapat kulit yang licin dan gebu 
3) Memekatkan susu. Jangan panik bila susu merudum, kerana susu akan lebih pekat dan bayi akan cepat kenyang.
4) Meningkatkan sistem imunisasi ibu dan anak.

Bila si ibu tenang, tak penat, fikiran pun positif, so susu badan akan lebih terhasil lebih banyak dari biasa. Jangan lupa ikuti jadual pengepaman yang betul, selalu juga memberikan ransangan secara semulajadi untuk penghasilan susu lebih banyak dengan kerap menyusui bayi secara direct-feeding. Bergantung semata-mata pada supplemen, tidak menjanjikan susu akan meriah sekiranya anda alpa tentang jadual pengepaman dan meminum air yang secukupnya.

SELAIN BANYAKKAN SUSU, APA YANG SI IBU DAPAT DARI SET PENYUSUAN LENGKAP?

Hohohoho...mesti ibu-ibu suka kalau saya cakap ni. Selain dapat membantu memperbanyakkan susu ibu, ibu-ibu juga dapat kurus semula secara tak langsung. Sebab apa? Sebab dalam Set Penyusuan Lengkap Shaklee ni terdapat 2 supplement penting untuk kurus iaitu ESP & ALFALFA.  Best kan? Dapat susu banyak, kurus pun dapat.

Ada lagi, si ibu yang lepas bersalin mesti risau cik V nya kan? Hmm..ALFALFA dapat membantu mengetatkan kembali cik V anda. Fungsinya juga sama macam manjakani dan kacip fatimah. Ramai yang dah akuinya. Kalau anda ada masalah keputihan, ALFALFA pun dapat selesaikan nya.

Dan tak lupa juga, dalam set ini dapat menganjalkan lagi payudara si ibu. Pasti ramai si ibu risau payudara akan jatuh jika menyusu. Dengan adanya SET PENYUSUAN LENGKAP SHAKLEE ni, insyallah payudara kembali anjal!

Bagi ibu-ibu yang bersalin caesar juga dapat menghilangkan parut dan luka akan cepat sembuh dengan SET PENYUSUAN LENGKAP SHAKLEE ni. Disamping kulit pun menjadi lebih cantik!

TESTIMONI PENGGUNA SET PENYUSUAN LENGKAP:






NAK SET BAJET, SAYA JUGA ADA MENAWARKAN SET PENYUSUAN BASIC/BAJET SHAKLEE.



Hubungi saya untuk lebih lanjut nya. Saya sedia membantu. :)

Mama Dan Baby Sihat
PM sini untuk pertanyaan: www.facebook.com/messages/MamaDanBabySihat
SMS/Whatsapp: 0125970799
Shaklee Independent Distributor


No comments:

Post a Comment