Saturday 12 April 2014

Panduan untuk para ibu


Salam semua...

Ada tak pembaca kat sini yang baru sahaja bergelar ibu? Mesti banyak persoalan yang ada di fikiran sekarang ni. Macam saya jugak bila pertama kali bergelar.

Ramai pulak yang memberikan petua itu dan ini. Tapi saya banyak membaca melalui cik Google jugak..hihihihi...

Selalunya ibu-ibu akan risau pasal: " kenyang ke anak aku minum susu ni, sikit je dia minum" ataupun "sikitnya dia poo poo, perut dia tak ok ke?"

Jangan risau lagi, dibawah ni boleh dijadikan panduan untuk ibu-ibu baru.



Ada ibu-ibu sedang mencari supplemen untuk menggalakkan susu badan? Apa kata cuba SET PENYUSUAN LENGKAP SHAKLEE, insyaallah dapat membantu. Klik Sini untuk lebih lanjut mengenai SET PENYUSUAN LENGKAP SHAKLEE ini.


Hubungi saya untuk lebih lanjut ya. Saya sedia membantu. :) *****************************************************************************************
Mama Dan Baby Sihat
PM sini untuk pertanyaan: www.facebook.com/messages/MamaDanBabySihat
SMS/Whatsapp: 0125970799 Shaklee Independent Distributor

No comments:

Post a Comment