Friday 9 May 2014

Meal Shakes Shaklee - Kaya Dengan Protein, Kalsium Dan Vitamin

Assalammualaikum w.b.t

Sempena promosi bulan May 2014, saya nak share tentang Meal Shakes Shaklee ni. Nak share tentang kebaikan Meal Shakes Shaklee, nak share kehebatan produk ni.

Kenapa ramai orang cakap Meal Shakes Shaklee ni bagus sangat? Apa istimewanya Meal Shakes Shaklee ni?

Jom kita tengok Antara 7 kebaikan Meal Shakes Shaklee



Meal Shakes ini merupakan hidangan lengkap dan mempunyai asid amino serta nutrisinya mudah diserap oleh badan untuk kegunaan seharian. Diperbuat daripada bahan semulajadi seperti buah-buahan, sayur-sayuran, kacang soya, lactalbumin (sejenis susu) dan lain-lain. Lactalbumin adalah bahan yang terbaik dan mengandungi organisma protein yang sangat berkualiti dan mudah diserap ke dalam sistem tubuh untuk semua lapisan umur (dari 1 tahun ke atas).

Salah satu manfaat Meal Shakes Shaklee ini adalah membekalkan nutrisi kepada sel tubuh. Fungsi inilah yang membantu dalam menambah berat badan anda. Sebab, Meal Shakes ni kaya dengan protein (tidak mengandungi laktosa), membantu pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ, darah dan lain-lain.




Hubungi saya untuk lebih lanjut ya. Saya sedia membantu. :) *****************************************************************************************
Mama Dan Baby Sihat
PM sini untuk pertanyaan: www.facebook.com/messages/MamaDanBabySihat
SMS/Whatsapp: 0125970799
Shaklee Independent Distributor

No comments:

Post a Comment