Saturday 24 May 2014

Testimoni Set Kecantikan Kulit Shaklee

Assalammualaikum w.b.t

Lagi testimoni untuk Set Kecantikan Kulit Shaklee. Set ini merupakan set supplement untuk anda mendapatkan kulit yang gebu, licin, halus dan mulus. 

Ada banyak testimoni pasal set ni tau? Ada yang ambil set kecantikan kulit optimum, ada yang ambil set bajet dan lain-lain ikut kemampuan customer.


1) Testimoni Set Kecantikan Kulit Optimum Shaklee (cuma dia tidak mengambil B-Complex).


Customer ni ambil Set Kecantikan Kulit Optimum Shaklee (cuma dia tidak mengambil B-Complex) iaitu terdiri daripada Alfalfa, ESP, Vit-C, Vita-E, GLA dan yang terbaru ialah Collagen.

Customer bernama Jan ni, ambil Alfalfa selama 3 bulan untuk detox segala toksin dalam badan dia. Customer ni banyak parut-parut di muka, jadi dengan pengambilan Alfalfa dapat membaiki parut dari dalam sebab toksin sudah dirembes keluar dengan Alfalfa.

Kemudian barulah dia mengambil ESP, Vit-C, Vita-E, GLA dan yang terbaru ialah Collagen.

Ini dia Set Kecantikan Kulit Optimum Shaklee:-


2) Testimoni Dari Customer Mempunyai Jenis Kulit Kombinasi


Customer di atas ni mempunyai jenis kulit kombinasi (berminyak dan kering), dan mempunyai acne prone di dahi  dan ada yang berparut. Pipinya pula dari  jenis kulit kering dan bila menggunakan foundation selalu tidak rata pada wajah. 

Selepas mengamalkan Set Kecantikan Kulit Shaklee selama 2 minggu, itulah hasilnya. Jerawat menjadi kurang, muka pun dah flawless walaupun hanya pakai sunblock sahaja! Woww.

Dan gambar diatas tu hasil 4 bulan pengambilan Set Kecantikan Kulit Shaklee. Flawless kan?

3) Testimoni Set Kecantikan Kulit: Vita-C & Vita-E

Customer yang ini pulak hanya mengamalkan Vita-C dan Vita-E sahaja. Tak kurang hebatnya jugak!
Tengoklah perbezaannya. Dari muka tak bermaya kepada muka yang nampak segar walaupun tanpa make-up.


4) Testimoni Customer Yang Mengalami Masalah Muka Merah Akibat Jerawat

Ini pula testimoni dari pelanggan yang mengalami masalah muka menjadi merah dan bengkak akibat jerawat terutama ketika period. 
Dengan sabar mengambil B-Complex, Vita-C, Vitalea, Alfalfa dan ESP.  Katanya Alfalfa paling banyak membantu dari segi jerawat dan alahan pada makanan laut. Lihatlah hasilnya kat bawah ni:



5) Testimoni Set Kecantikan Kulit Shaklee

Yang ini pulak, customer mengambil Set Kecantikan Kulit Set D (set normal), yang terdiri daripada Vita-C, Vita-E, B-Complex dan menambah GLA. Selain itu juga, kesan dari pengambilan ESP yang konsisten juga memberi hasil yang lumayan! :)

Pada mulanya, customer ni hanya mengambil ESP dan merasakan ada perubahan, dan ditambah dengan GLA Complex. Apabila dia dah semakin yakin dengan Shaklee, dia seterusnya menambah dengan Set Kecantikan Kulit Set D ini. Lihatlah perubahan beliau:-


Set Kecantikan Kulit Shaklee (Set D + GLA)


Kesan Sampingan atau Alahan Semasa Mengambil Set Kecantikan Kulit Shaklee

Badan kita mengambil masa untuk menerima benda baru dalam badan terutama vitamin. Kadangkala sesetengah customer akan mengalami alahan seperti ruam, gatal-gatal, muka bertambah jerawat dan seumpamanya. Ini adalah proses normal yang dipanggil healing crisis atau krisis penyembuhan/pembaikan sel-sel dalam badan kita.

Jangan stop makan! Semua alahan atau kesan sampingan sementara itu akan hilang dan kulit yang cantik akan terhasil selepas ianya hilang. 

Yang penting jangan putus asa tau. Badan kita penuh dengan kotoran, jadi supplement ini membantu memperbaiki dari dalam, segala toksin akan keluar samada melalui pembuangan najis atau bertindak balas terhadap kulit seperti alahan.

Tempoh Healing Crisis
Tempoh untuk healing crisis atau alahan yang dihidapi bergantung pada individu sebenarnya. Ada yang minggu-minggu, ada yang berbulan-bulan. Tapi makin lama kesan alahan tu akan makin berkurang dari hari ke hari.

Pastikan meminum air sekurangnya 3 liter sehari bagi melancarkan proses pembaikan sel-sel kulit anda dan juga mengurangkan tempoh healing crisis ini.

Sekiranya berminat ingin mencuba, hubungilah saya. :)

Saya sedia membantu. :) *****************************************************************************************
Mama Dan Baby Sihat
PM sini untuk pertanyaan: www.facebook.com/messages/MamaDanBabySihat
SMS/Whatsapp: 0125970799

Shaklee Independent Distributor

No comments:

Post a Comment