Monday 22 September 2014

Panggilan Mama Yang Ditunggu

Assalammualaikum w.b.t


Cute kan baby ni?

Wah...macam suspen je kan tajuk entri saya kali ini. Sebenarnya dah 2 hari ponteng update blog, rasa tak senang duduk dibuatnya. Tup tup ada idea & waktu untuk buat entri hari ini. Saya agak sibuk kebelakangan ni, sibuk berdating dengan new gadget saya. Hihihi...You all tau kan apa dia tu...disamping hal lain yang perlu diutamakan.

Apa maksud nya ya entri saya kali ini. Panggilan apa yang saya tunggu dan idamkan sangat tu. :)

Hanya Allah yang tahu betapa happynya saya. Terharu dan sebak gembira pun ada. Huhuhu...

Hehe...bukan apa-apa pun tapi saya happy sangat sebab Ammar dah mula nak belajar bercakap. Dah dekat sebulan dia pandai sebut 'Mama' dengan betul dan tak pelat.huhuhu. panggilan yang saya sangat tunggu-tunggu selama ni. Selalu panggil 'bah' je (abah)..panggil saya kadang-kadang je, yang banyaknya 'aaa aaa'. Nampak comel sangat bila dia panggil mama.. so sweet.

Tapi sejak pandai panggil Mama ni...semuanya cari mama...hihihi....balik dari berjalan dengan abahnya, terus panggil mama mama...pastu cakap bahasa perancis..hahaha.. nak makan nak minum panggil mama..duduk depan dia pun panggil mama..selagi tak menyahut 'ya', selagi tu dok panggil. Lepastu suka ulang-ulang panggil.

Best sangat bila anak dah pandai panggil Mama. Keletah makin lucu sebab dia suka bebel-bebel dengan mulut muncungnya.

Setiap masa rindu kat dia kalau berjauhan. Tak jemu nak dengar dia panggil Mama!!!!

Mood: Very very happy!!!

Hubungi saya untuk lebih lanjut ya. Saya sedia membantu. :) *****************************************************************************************
Mama Dan Baby Sihat
PM sini untuk pertanyaan: www.facebook.com/messages/MamaDanBabySihat
SMS/Whatsapp: 0125970799
Shaklee Independent Distributor
COD Area: Shah Alam, Bukit Jelutong, USJ, Subang Jaya, Bangi, Temerloh, Triang, Bera

No comments:

Post a Comment