Thursday 26 June 2014

Perlu Ke Minum Air 3 Liter Sehari?

Assalammualaikum w.b.t



Kenapa Pentingnya pengambilan AIR 3 liter sehari? 


Selalu kita dengar "Kena minum air 3 liter sehari" antaranya daripada pakar nutrisi, agen2 produk kesihatan lain & juga SID SHAKLEE sendiri.

Sebabnya::::
● Badan kita perlukan air sekurangnya 3 liter untuk melancarkan sistem urin kita seperti buah pinggang & pundi kencing. Cuba lihat air kencing anda, adakah warna putih atau kuning? Sekiranya kuning itu tandanya badan anda tidak cukup air.


● Membantu melancarkan pengaliran darah. Meminimakan pening kepala kerana air mengandungi molekul2 oksigen untuk otak.


● Jika anda 《NAK KURUS》, minumla air sebanyak mungkin kerana air adalah salah satu cara untuk membuang kotoran dalam badan melalui air kecil.


● Pengambilan supplement untuk 《KURUS MEMERLUKAN AIR》yang mencukupi bagi melancarkan penyerapan supplement tersebut ke dalam badan kita. Bergantung sepenuhnya pada supplement melambatkan proses pelangsingan anda kerana badan anda perlukan air untuk menghadamnya. Sebagai contoh, anda mengisar buah-buahan untuk membuat jus. Jus itu menyihatkan tapi masih memerlukan air untuk membuatnya menjadi jus..begitulah jua pengambilan SET PELANGSINGAN SHAKLEE!!!!

MINUMLAH AIR + SET PELANGSINGAN SHAKLEE
untuk hasil yang optimum dengan cepat dan berkesan! 


Hubungi saya untuk lebih lanjut ya. Saya sedia membantu. :) *****************************************************************************************
Mama Dan Baby Sihat
PM sini untuk pertanyaan: www.facebook.com/messages/MamaDanBabySihat
SMS/Whatsapp: 0125970799
Shaklee Independent Distributor
COD Area: Shah Alam, Bukit Jelutong, USJ, Subang Jaya, Bangi, Temerloh, Triang, Bera

No comments:

Post a Comment