Sunday 15 June 2014

Vita-E Shaklee - Untuk Jantung, Otak, Colon, Prostat Dan Imunisasi Kesihatan

Assalammualaikum w.b.t



Bulan ni bulan promo Vita-E Complex. Vita-E Complex ni juga sama erti dengan Vitamin E atau Vit-E. Tapi sudah semestinya Vita-E Complex Shaklee ni special sikit dari yang lain-lainnya. Yang pastinya ianya diperbuat dari bahan semulajadi, 100% ye. Sempena promosi ni, saya ingin kongsikan tentang Vita-E Complex Shaklee ni. Anda akan ketahui kelebihan dan manfaat dari pengambilan vitamin ini nanti. Jom kita ikuti.

VITA-E COMPLEX SHAKLEE
Ia diperbuat dari minyak soya organik  dan minyak biji gandum, yang kaya dengan vitamin E, diekstrak d-alpha tocopheryl, d-alpha tocopherol yang aktif secara fisiologi dan digabung dengan 8 jenis vitamin E. Merupakan vitamin E yang paling lengkap di pasaran.

Setiap satu tablet Vita-E Shaklee ini mengandungi 322.89mg (bersamaan 400IU). Yang mana ia juga diekstrak dari biji anggur yang terpilih.

Secara ringkasnya, Vita-E Shaklee ini merupakan sejenis antioksidan kuat yang boleh larut dalam lemak dimana ia menyokong kesihatan jantung, otak dan prostat disamping meningkatkan fungsi peparu, kolon dan fungsi imun. 

Mengikut kajian yang dijalankan di Universiti Tufts menunjukkan bahawa pengambilan vitamin E berupaya meningkatkan fungsi imun untuk warga tua. 


MANFAAT VITA-E COMPLEX SHAKLEE
1) Melindungi Jantung - Pengambilan harian 800IU vitamin E untuk jantung yang sihat. Melindungi sel darah merah untuk mengelakkan pengasidan lipid. Ia juga mampu meningkatkan koleterol HDL, mengurangkan tekanan darah, menghalang platelet darah melekat ke dinding arteri serta menghalang anemia hemolitik, penyakit jantung dan lain-lain lagi. 800iu = 533.33mg vitamin E. 

2) Meningkatkan Kesuburan Lelaki - Mengikut kajian pada tahun 1924, vitamin E didapati mampu memulikan kesuburan bagi lelaki. Hanya perlu mengambil 600-800IU vitamin E dalam sehari mampu meningkatkan jumlah sperma mereka.

3) Anti-Penuaan - 

Vitamin E mampu memberikan kesan awet muda kepada mereka yang mengamalkannya. Hanya 1 kapsul Vita-E sehari dapat membantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedut, garis halus, akne dan bintik penuaan. Juga mampu memulihkan tekstur kulit dan ton muka, dada dan otot paha.

4) Anti-Oksidan Yang Kuat - Pengambilan lebih dari 1,200IU sehari untuk mendapatkan anti-oksidan yang kuat dan berkesan untuk melawan kanser, mengukuhkan sistem imun, menghalang atau melambatkan pertumbuhan tumor, dan mengurangkan kerosakan akibat radikal bebas. Juga berupaya untuk memperbaiki masalah katarak dan masalah penglihatan yang lain.

5) Hubungan Intim - Dapat meningkatkan kelestarian seksual dan tenaga dengan membekalkan oksigen yang lebih.

6) Memperbaiki Arthritis - 

Meningkatkan keanjalan salur darah, memperbaiki kitaran darah, merawat bahu kejang, pening, buasir, urat varikos dan sakit sendi.

7) Menghalang Keguguran - Ia mampu menguatkan janin supaya tidak gugur dari rahim dan juga menghalang kematian janin.

8) Memperbaiki Parut - Memperbaiki bengkak dan ulser kulit. Boleh diletakkan terus pada luka untuk mengurangkan kesan parut. 

MENGURANGKAN RISIKO SAKIT JANTUNG


Mengikut kajian oleh Universiti Harvard keatas lelaki dan wanita membuktikan vitamin E mampu mengurangkan risiko penyakit jantung hampir 41% dan strok dengan 33%. Kajian juga membuat kesimpulan, dos yang selamat diambil adalah sebanyak 3,200IU.

CADANGAN PENGAMBILAN VITA-E SHAKLEE

1) Untuk Pemeliharaan Kesihatan: 1 kapsul sehari selepas makan

2) Untuk Anti-Penuaan atau Kesuburan: 1 kapsul 2 kali sehari selepas makan (2 kapsul sehari)

3) Untuk Melawan Kanser Atau Mengurangkan Parut: 2 kali sehari, 2 kapsul setiap kali makan

TESTIMONI PELANGGAN VITA-E COMPLEX SHAKLEE

Ini antara testimoni pelanggan yang menggunakan Vita-E Complex Shaklee:



Nak lagi testimoni?? Sila KLIK DISINI ini.

Banyakkan faedah Vita-E ni, selalunya bila kita dengar atau sebut tentang Vitamin E mesti asyik ingat untuk kulit sahaja. Rupanya tidak. Tapi kalau untuk ibu-ibu atau wanita yang nak cantik, nak kulit licin, nak awet muda, bolehlah cuba Vita-E ni, ada 120kapsul didalamnya. Boleh tahan 2 bulan!!

Hubungi saya untuk lebih lanjut ya. Saya sedia membantu. :) *****************************************************************************************
Mama Dan Baby Sihat
PM sini untuk pertanyaan: www.facebook.com/messages/MamaDanBabySihat
SMS/Whatsapp: 0125970799
Shaklee Independent Distributor
COD Area: Shah Alam, Bukit Jelutong, USJ, Subang Jaya, Bangi, Temerloh, Triang, Bera

No comments:

Post a Comment