Sunday 29 June 2014

Vivix Shaklee: Tonik Terhebat!

Assalammualaikum w.b.t


vivik tonik terhebat

Vivix Tonik Terhebat!
Itu perkataan pertama yang akan keluar dari mulut saya apabila orang bertanyakan mengenai Vivix Shaklee. Kenapa Vivix Shaklee ini dipanggil Tonik? Salah satunya ia berbentuk cecair pekat. 



Disebabkan oleh campuran botani di dalam Vivix ini sendiri yang merupakan revolusi penemuan dalam pemakanan polifenol. Vivix seolah-olah minuman tonik atau minuman magik yang mana salah satu fungsinya adalah antipenuaan. Vivix Shaklee ini mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol.


Ramuan utama yang ada didalam Vivix Shaklee
Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel antipenuaan. 

Vivix Shaklee ini lebih dikenali sebagai tonik antipenuaan dimana ia mencegah penuaan diperingkat selular. Setiap hari sel kita diserang dengan tekanan, diet tidak seimbang dan toksin alam sekitar. Lebih banyak serangan yang dihadapi, lebih tinggilah peluang mendapat penyakit berkaitan kesan penuaan yang bakal dihidapi.

4 Mekanisma Penuaan Pada Tahap Selular

1) Kerosakan DNA - setiap hari sel tubuh kita diserang oleh hampir sejuta serangan yang boleh merosakkan DNA. Ia merosakkan pangkalan genetik, menghasilkan satu 'typo' (kesilapan dari yang asal) yang akan mengganggu fungsi sel dan panjang umur.

2) Pengawalan Genetik - Menyumbang kepada kemerosotan umur pada tahap selular.

3) Pengeluaran Tenaga Yang Kian Menurun Oleh Sel Sel - Mitochondria (penjana tenaga) didalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan. Apabila kecekapan fungsi mitochondria ini menurun maka fungsi sel turut menurun.

4) Penimbunan Protein AGE - Penimbunan protein AGE yang berlebihan boleh menyebabkan kerosakkan pada tahap selular yang akan mengganggu keutuhan sel dan panjang umur.

Maka, Vivix Shaklee ini telah dicipta untuk mengatasi masalah 4 mekanisma yang dihuraikan tadi. Vivix Shaklee berupaya melindungi dan memperbaiki sellular DNA, dapat mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap selular. Selain itu, Vivix juga menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga dalam sel. Akhir sekali, Vivix juga 10 kali lebih kuat daripada resveratrol (kandungan unik dalam anggur muscadine) untuk melambatkan pembentukkan protein AGE.


Vivix Shaklee Bukan Hanya Untuk Anti-Penuaan
Hebatnya Vivix Shaklee ini, ia dicipta bukan sekadar untuk anti-penuaan semata-mata. Ia dicipta juga untuk memelihara kesihatan jantung, kesihatan otak, kesihatan sistem imun, kesihatan sendi, perlindungan antioksidan, peningkatan tenaga dan kesejahteraan. 

Pendek kata, Vivix Shaklee ini untuk keseluruhan sistem badan kita. Sebab itulah ia digelar Tonik Terhebat!

Dan sebab itulah ia sesuai diambil untuk mengelakkan kanser. 

Cara Makan Vivix Shaklee

  • Hanya 1 sudu teh (5ml) sekali setiap hari

** 1 botol Vivix Shaklee ini boleh bertahan selama sebulan.


Hubungi saya untuk lebih lanjut ya. Saya sedia membantu. :) ***************************************************************************************** 
Mama Dan Baby Sihat 
PM sini untuk pertanyaan: www.facebook.com/messages/MamaDanBabySihat 
SMS/Whatsapp: 0125970799 
Shaklee Independent Distributor 
COD Area: Shah Alam, Bukit Jelutong, USJ, Subang Jaya, Bangi, Temerloh, Triang, Bera

No comments:

Post a Comment